با من بمان...
دل نوشته های من و تنهایی

بنام او و براي او كه همه اوست

 

می نویسم که چگونه در تنهایم به اشک های همیشه همراهم

به این لشگر زلال و زیباکه از ضمیری پاک متولدمی شوند

تا یاوران لحظات و تنهایی من باشند پناه می برم

ای عشق ،ای منجی جاودانه ،ای همیشه ماندگار

...با من بمان برای همیشه...



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت18:23---16 ارديبهشت 1392
تنهایی

سکوت

من ودل

معشوقه ای پیدا کرده ام به نام روزگار...!!!

این روزها سخت در آغوش خویش مرا به بازی گرفته است...!!!


آیدا
ساعت20:19---10 تير 1390
ایـن هـفـتـه، هـفـتـه ی "بـهـتـریـن دوسـتـه".♥ بـهـتـریـن دوسـت تـو کـیـه؟♥ ایـن مـطـلـب رو واسـه ی هـمـه ی دوسـتـای خـوبـت بـفـرسـت/♥ حـتـی واسـه مـن.♥ ...الـبـتـه اگـه یـکـی از دوسـتـای خـوبـت حـسـاب مـیـشـم.♥ ...بـبـیـن چـنـد تـا پـس مـیـگـیـری.♥ اگـه بـیـش از 7 تـا گـرفـتـی پـس واقـعـأ مـحـبـوبـی!♥ ♥♥♥دوســـتـــت دارم دوســـتـــم♥♥♥


آیدا
ساعت20:18---10 تير 1390
سلام
آپت خیلی قشنگ بود
امیدوارم همیشه اینجا ببینمت.
مرسی که بهم خبر دادی.
موفق باشی.بابای.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 تير 1390برچسب:,ساعت 14:17 توسط Moein|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت